Post 365: 1 any !!!!

QUI HO DIRIA!!!! Ara fa justament un any publicava aquest primer post:

Fa molt de temps que volia iniciar aquest viatge però fins avui no m'he vist en cor de fer-ho. Estic a punt d'iniciar una nova etapa en la meva vida i què millor que fer-ho a través d'un lloc on quedi constància de tot plegat. A pocs dies de conèixer la última nota de la carrera, ara sota la calor del sol de Barcelona escric aquest primer post.

Com que els inicis sempre són complicats i més quan un no sap cap a on anar aquí teniu una bonica cançó que ha sonat fa poc a la ràdio i m'agrada molt.
"Lemon Tree" és la cançó que llençà a la fama la banda Fool's Garden ara fa 13 anys convertint-la en número u l'any 1996.


De la llimona s'en fa la tinta invisible, aquell joc que tots hem fet de ben petits escrivint en un full blanc amb suc de llimona i reescalfant sota la llum d'una espelma per descobrir l'enigma amagat. Avui aquest blog no l'escriuré amb tinta invisible, sinó que amb lletres ben clares.
A tots vosaltres, benvinguts a la meva petita història.



Doncs ja ho veieu.... 365 dies més tard continuo escrivint el blog. En 1 any he passat de Barcelona a Madrid, de la radio a la tele, de viatjar en regional a fer-ho en AVE, d'anar a la platja a estirar-me al retiro....

Si fa un any era el llimoner ara és l'illa de Formentera la que capsa les ones de la radio


Billie the Vision and the Dancers amb el seu Summercat.

0 comentarios: