Post 188: punt i a part

S'acaba l'any. Queden poques hores, de fet amb una mica més de 12 hores ja deixarem endarrera aquest 2008. Sempre els caps d'any són el moment que un aprofita per a fer balanç d'ell mateix, de les coses que s'han fet i les que no s'han pogut executar. Jo no vull pas ser menys i després de 188 dies acompanyant-vos a través d'aquest blog he de dir adéu.

No vull pas dir que deixo d'escriure, sinó que méteo des de barcelona ha arribat al seu punt i a part. La tasca que ha tingut fins ara ha estat acostar-vos l'actualitat de la meteorologia, la ciència, la tècnica, l'astronomia, el clima i curiositats musicals, maldecaps i altres cabòries que m'han passat al llarg de 188 dies, una mica més de 6 mesos.

méteo des de barcelona va començar al mig de l'estiu, una tarda que havia vingut a la platja i senzillament la calor m'emmandrava suficientment com per no sortir de casa, així que després de pensar-m'ho relativament poca estona vaig iniciar aquesta aventura literària.

Ara els canvis em porten a una nova feina, una nova ciutat i una nova llengua. Això fa obsolet el títol actual així que a partir de demà dia 1 de gener de 2009, començarà l'aventura de méteo desde madrid.

He dubtat una estona si ficar el títol en català o castellà desunint o unint les paraules "des de" al final he decidit utilitzar el castellà i és que a partir d'ara m'he proposat que uns quants dels posts que publicaré seran en castellà, d'aquesta manera, en part, s'ampliarà una mica l'origen dels lectors.

Madrid m'espera. D'aquí a un dia ja estaré vivint allà i explicant-vos les meves noves aventures. Espero que continueu fidels al blog i comentant com fins ara els escrits ja que és la manera en que uns i altres ens comuniquem.

Així que tingueu una bona sortida d'any i una bona entrada. A partir de demà méteo desde madrid.

3 comentarios:

LORENA dijo...

EY!! COM QUE A MADRID??? MOLT BÈ NO? ESPERO QUE AQUEST ANY NOU EN EL QUE ENTRES SIGUI MOLT MILLOR QUE EL QUE JA EM DEIXAT ENRERA. JA VEIG QUE TU COMENÇARAS L'ANY AMB UN CANVI RADICAL. eSPERO QUE TE VAGI MOLT BÈ PER LA CITY!!!

Gemma dijo...

Per un moment em pensava que el teu bloc s'acabava. Molta sort en la teva nova etapa, encara que segur que t'anirà bè sense invocar a la sort. Començar de nou, en un lloc nou, llengua nova i tot per conèixer és molt excitant i espero que n'aprenguis un munt de l'experiència. Jo vaig optar més per titular el meu bloc "A girl from Torregrossa" perquè com sóc tant moguda almenys això si que no canviarà mai estigui on estigui ;)

Bon any nou Albert!!!

Gemma

albert dijo...

Doncs aquí em tens Lorena, almenys ens vam trobar abans d'esgotar l'any i t'ho vaig poder explicar en persona. Tot comença de nou.

Oi tant que si Gemma! però també m'adraga finalment el nou títol, ja que hi ha una cosa que faré serà intentar veure les semblances i les diferències entre la ciutat que ahir vaig deixar i la nova on aniré a viure aquesta tarda.

Molt bon any nou a les dues!