Post 114: Concert de l'Amy amb la Mònica

"La Mònica tot i que són les 5 de la matinada... hauria d'anar-se'n a dormir per demà poder-se despertar aviat i preparar-se les classes de la tarda... però... no té són... (l'Albert segur que s'ha clapat al tren i es salta la parada, jajaj)" - per sort no ha estat així, sóc a la ràdio i estic copiant això, ho ha escrit ella, ho deixo tal qual.

El concert de l'Amy McDonald's a la Faktoria d'Arts ha estat molt xulo, i això que jo pensava que aquesta cantant només la coneixien a casa seva, doncs impressionant la cua que hi havia per entrar, el faktoria estava a tope i tothom se sabia les cançons (a l'Albert li sonaven unes quantes però jo ni idea de cap, bueno sí la "This is the life" que és el hit i em sonava, tot i que no sabia que era d'ella... igualment m'ha agradat molt, la veu recorda a la Shakira, i les cançons són xules, però en anglès, amb lo qual poca cosa entenem de la lletra, i quan ella parlava sort que tenia el traductor al costat... ;)

Total, que hem estat tot el concert xerrant de les nostres coses i dels nostres temes preferits, que ja se sap quins són...


Com sempre... ell donant-me consells de... si és que és un crack!

També hem descobert que a Terrassa tenen una manera molt rara de demanar que toqui una altra cançó, diuen: oé oé oé oé oéééé oééééééé... i funciona, impressionant! (i jo que creia que es deia otra o bis...)

Després del concert hi havia gana i hem anat a una terrassa (de Terrassa) a sopar, i després al Reina Victòria a fer un beure, i després... bé, després quan ha estat el moment d'obrir la porta per sortir del local, l'Albert l'empenyia però no s'obria, l'estira i no s'obre. El miro i li dic: -"Potser els hauriem de demanar que ens obri'n la porta", l'Albert aleshores se n'adona que hi ha una barra horitzontal, marcada amb línies intenses vermelles i blanques que diu "apretar" i dit i fet, apretant s'obria la porta!

La idea després de sopar era anar a ballar a algun pub, però estava mig mort, així que ens hem decidit per agafar el cotxe i anar a la zona hermètica de Sabadell, i... quina diferència! allí ple de gent i ambient... Drinkking i Bora bora, on per cert el dj estava espitós i no callava! una mica pesat! i mira... allí ballant fins que ja l'he deixat a l'estació de Renfe...

Tot s'ha de dir que hi van seguir els comentaris pujats mentre anavem observant la fauna del lloc.

Resumint, que Albertet gràcies per les entrades i per venir a la meva city, i per fer-m'ho passar tan bé, aveure quan tornes! Que al Drinkking ens hem fet els amos de la pista! només faltava la Sarandonga chiviri-chiviri.... (Laurins!!, hem pensat amb tu quan ha sonat la de "Ojalá no te hubiera conocido nunca...." :)

- I aquí me teniu, mig afònic per l'aire fred del Bora Bora i per forçar la veu dins del cotxe cantant Iguana Tango mentre anavem de Terrassa a Sabadell amb totes les nostres forces, genial.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

eh això no val! m'has copiat i t'he fet jo tota la feina! xD

bé, has afegit alguna cosa, i a sobre com si ho escrivís i digués jo... paranoia... jajajaj

M.S.S (qui sóc?)

albert dijo...

mmmm no sé no sé... vés que deus ser la rossa de la foto??? jajaja
clar ja t'ho vaig dir que aprofitaria lo teu una mica canviat!
no he dormit gens casi, tinc mooolta son!!!

Unknown dijo...

hole!!!! k bé que us ho passeu!!! m'ha fet molta gràcia veure el meu nom al blog "ojala no te hubiera conocido nunca" lalallaa... bueno alberto la proxima festa a miralcampo, eh? que fa dies que no ho fem el trio lalala.. MOLTS RECORDS!!

Loc