Post 100: canvi d'imatge

I ja ha arribat! el post número 100 del meu blog. Aiiii com ha passat el temps al llarg d'aquests 100 dies! recordo que encara dubtava quan vaig començar a escriure de si seria capaç d'explicar una cosa cada dia i ja veieu porto una dinàmica força bona, no?
A poc a poc el blog també ha anat creixent pel que fa a continguts, he fet nous amics que he enllaçat molt alegrement dins el que m'agrada, he explicat tantes i tantes coses que he hagut d'afegir moltes etiquetes el què sé però el que més m'anima i m'il·lusiona són els vostres comentaris i com a poc a poc van pujant les visites.
Sé que els inicis, i més en aquest món d'àmplia informació són complicats, però ja estem rondant les 700 visites i això vol dir que hi ha gent interessada en el que em passa cada dia pel cap.
Com que vosaltres sou els que m'animeu a seguir escrivint. Tot això és per donar-vos les gràcies.


100 anys serà complicat que duri però intentaré que sigui per molts anys més. Aquí està tot plegat un viatge que heu fet possible.
Dins del canvi d'imatge destaca la nova plantilla de la web, una adaptació de Jide per a Blogger, si algú coneix dalmaubover.org veurà com són idèntics i és que servirà una mica per marcar una imatge conjunta a tot arreu.
A la vegada el títol del post tindrà un número que servirà per identificar la publicació i quan no sigui un post en qüestió, un aclariment o una altra història n'excloure'm el número. Hi haurà més coses, però ja arribaran.

2 comentarios:

Gemma dijo...

FELICITATS PELS 100 POSTS!!
Quin ritme més vertiginós!

albert dijo...

Gràcies!!!