Anuncis: i jo dic

Com molt bé heu pogut anar seguint aquests dos dies els anuncis de les marques enretirades no és que siguin d'allò escandalossos tal i com diuen ells. Potser ens hauriem de mirar una mica més el melic els uns als altres per veure si realment son problemàtics o no.
Nike: sóc sincer. M'ha costat dos vegades intentar endevinar quin podia ser el motiu de gran polèmica d'aquest anunci i sincerament jo encara li estic donant voltes. En el salt del jugador si que impacta sobre les parts de l'altre, però quantes vegades no hem vist el mateix en un partit de bàsquet? o fins i tot nosaltres mateixos en xocar quan juguem? no crec que sigui una dissòria per a la gent veure això.
Mars: l'home que va fent esport no està corrent sinó que fa marxa, així que primer que tot compte! amb la forma com aquest està fent esport. Hi ha qui diu que perquè dur una samarreta de color rosa ja ha de ser gay? ja veus tu! així que per molt que els efectes especials siguin espectaculars, no hi veig tampoc massa com poden entendre que és un anunci desmoral.
Mars superbowl: genial! simplement un anunci genial! divertit, amè, fàcil, i que no em desperta cap sentiment excepcional. Sinó que em fa esclatar a riure de la manera com solucionen la seva heterosexualitat!. Un petó? si us plau! jajaja
Heinz: m'agrada, un anunci bonic i ben fet. A més la doble lectura de que es una cosa homosexual?? si us plau! l'únic que volien vendre els de la maionesa és que menjar Heinz es com tenir un cuiner professional a casa! però que maco no? ja ens agradaria a tots poder tenir un cuiner preparant-nos l'esmorçar cada dia!
Ja veueu, no n'hi ha per tant! si més no a mi no m'afecte i no tinc aquesta mirada fosca i bruta que utilitzen els que diuen betllar per la nostra integritat moral. Per mi quedeu-vos a casa vostra i deixeu que jo mateix decideixi canviar de canal si vull.

0 comentarios: