Diumenge de platja

Ahir va ser un dia d'aquells que vist de lluny semblava que hauria hagut de fer molt i quan ha estat el moment no he agafat ni el tren per tornar al poble! i mira que tenia coses programades com sempre! Em vaig estar damunt del llit gairebé tot el dia, el més sorprenent del cas fou estirar-me després de dinar i no despertar-me fins ben entrada la nit! amb la por de no adormir-me un altre cop vaig vaguejar una estona pel pis fins que després de menjar una mica em tornava a estirar i dormir. La calor anit era insoportable! Decidit demà diumenge a la platja.
I així ho he fet. De ben matí, he agafat la motxilla una tovallola, el banyador sota els pantalons curts, el DNI, les claus del pis i la T-10, destí MONTGAT Nord.
Feia gairebé un any que no trepitjava la platja i avui m'he decidit. En part quan m'he despertat la calor em podia! he ficat tota la roba a la rentadora i he marxat camí de la platja. Eren tant sols les 8 del matí i no voltava ni una ànima pels carrers de la ciutat. Al tren he trobat força gent que tornava de festa... jo en canvi ahir vaig dormir tot el dia.
La platja estava força neta, deserta a primera hora. El bo que té Montgat Nord (no el poble sinó l'estació que hi ha després i que sols para un de cada dos trens) és la poca parada de trens i que la gent que hi baixa a refrescar-se són els habitants de les urbanitzacions del voltant. De manera que sempre hi ha "poca gent"... potser hauria hagut de mantenir-ho en secret això!.
M'he estat tombat al sol una hora, he llegit una mica i després m'he anat a refrescar a l'aigua. Per molt que digui a 22º la trobo freda, almenys el primer moment. Després de nedar una mica i capbussar-me he tornat a la tovallola. He estat una estona més ajagut cara enlaire fins que s'ha evaporat l'aigua. De nou m'he tornat a remullar fins gairebé les 12 en que la calor ja no em podia i he decidit tornar cap a casa.
A poc a poc he desfet el camí... quina calor! debem estar fregant els 32º uff! ara només penso que en arribar tinc que estendre la roba! avui diumenge ja no tornaré a sortir de casa.

0 comentarios: